Ahoj v digitálnom svete! 😉
Týždeň sa s týždňom snúbil, ako hovorí Sajfa, čo znamená, že sú tu piate Digitálne novinky 👇🏻
Ono sa to fakt nezdá, ale človek odošle jeden mail a v podstate hneď už pripravuje ďalší.
Dnešný mix tém sa mi veľmi páči, verím, že sa bude aj vám.
Poďme na to:
Skutočný život úspešného streamera. 📹
7 miliónov ľudí denne streamuje na Twitchi. Avšak iba 3 000 z nich zarobí ročne viac ako priemerná americká domácnosť. Napriek tomu, že úspešných tvorcov poznáme všetci, stať sa úspešným je neskutočne ťažké. Čo však, keď sa vám to podarí? Je úspech cestou k šťastiu? Samozrejme, že nie. U nás sa o tom moc nehovorí, no v USA je veľmi veľa prípadov fakt nešťastných úspešných tvorcov trpiacich depresiami, úzkosťami alebo "len" vyhorených. Tyler Steinkamp zarába iba na Twitchi vyše 200 tisíc dolárov mesačne. Do toho sponzorské zárobky a vlastný merch. Tyler je bohatý a úspešný streamer. Šťastným by ste ho ale určite nenazvali. Washington Post s ním strávil nejaký čas a pozrel sa hlboko do zákulisia jeho života a ukázal niečo, čo sa síce ťažko číta, no je veľmi dôležité na to upozorňovať. Prečítajte si tento pomerne dlhý článok o tom, ako žije a ako sa naozaj cíti streamerská superstar.
Zákazníci chcú nakupovať hybridne. 🛒
Netreba asi vysvetľovať, čo dnešná doba znamená pre nárast nakupovania na internete. Lenže možno si nie každý uvedomuje, čo to znamená pre budúcnosť kamenných predajní. Je jasné, že mnoho z nich neprežije kvôli konkurencii. Mnohé skončia, pretože sa nedokážu prispôsobiť digitálnej dobe. Z niektorých sa stane už iba výdajné miesto online objednávok alebo miesto posledného kontaktu. Vyberať si na internete je rýchlejšie, pohodlnejšie a nepochybne výhodnejšie, čo už chápu aj ľudia, ktorí sa pomalšie adaptujú na nové technológie. Udržať krok bude náročná výzva. Facebook pripravil report o tom, ako sa mení nákupné správanie ľudí a čo urobiť v budúcnosti preto, aby kamenné prevádzky išli s dobou.
😂 ❤️ 🤣 👍 😭 🙏 😘 🥰 😍 😊.
Používate niektoré z týchto emoji? Ja pravidelne minimálne 7. Ide totiž o najpoužívanejšie emojis roka 2021. V tomto reporte od Unicode nájdete kompletnú desiatku, najobľúbenejšie emojis v rôznych kategóriách, či "skokanov roka". Unicode je organizácia, ktorá sa venuje šifrovaniu všetkých písaných znakov na svete (vrátane emojis), ktorým prideľuje unikátne identifikačné kódy, aby mohli byť jednoducho používané naprieč rôznymi jazykmi a platformami.
A čo najobľúbenejšie gifko? 🎞️
Mám rád toto obdobie na konci roka, keď vychádzajú rôzne sumáre a rebríčky. S jedným takým rebríčkom prišlo aj Giphy a som rád, že na vrchole najobľúbenejších je gifko z môjho aktuálne obľúbeného seriálu The Office.
Na tomto linku si môžete pozrieť ostatných finalistov a tiež obľúbené gifka podľa kategórií. Schválne, pošlite mi vaše obľúbené gifko ako odpoveď na tento e-mail, som zvedavý.
PODCAST: Ako slovenská značka Isadore využila krízu a zažila rekordný rok? 🎙️
Marek Šulík má na v Isadore na starosti online marketing a ešte v prvej sérii podcastu Doba digitálna sme sa rozprávali o tom, ako im kríza pomohla dosiahnuť ich najúspešnejší rok. Vtedy ešte asi ani nesníval, že v novembri vyhrajú zlato na Euro Effie, čo je najvýznamnejšia súťaž reklamnej efektivity. Je to iba druhé slovenské zlato v histórii. Ak vás zaujíma viac o kampani a jej výsledkoch, pozrite si case study video. Marek, viem, že odoberáš newsletter, tak gratulujem takto oficiálne, obrovský úspech.
Baví vás tento newsletter? Dajte o ňom vedieť vašim známym a pošlite im tento link.
Ak mi chcete zanechať feedback, aby ďalšie pokračovania boli ešte lepšie, odpovedzte na tento mail.
