Športový marketing nielen v digitále (Pali Krutý, HC Dukla Senica) #51
Hosťom najnovšej časti podcastu Doba digitálna bol Pali Krutý z HC Dukla Senica.
Pali Krutý sa pred vyše dvoma rokmi rozhodol oživiť hokej v jeho rodnej Senici. Stal sa spolumajiteľom HC Dukla Senica a do riadenia klubu priniesol svoje dlhoročné marketingovo-mediálne skúsenosti. Dnes je Dukla inšpiráciou pre mnohé ďalšie slovenské a české kluby, ktoré chcú skvalitniť svoju komunikáciu alebo získavať stabilných partnerov.
O svoje know-how zo športového marketingu sa podelil aj v novej časti podcastu Doba digitálna a musím povedať, že je to nabité užitočnými informáciami. V rozhovore sa venujeme otázkam ako napríklad:
Ako sa pripraviť na oslovenie sponzorov?
Akú protihodnotu ponúkať sponzorom?
Aký obsah môžu robiť športové kluby na sociálnych sieťach?
Má v komunikácii klubu priestor platená reklama?
Aké analytické možnosti sú dostupné športovým organizáciám? (Konkrétne tipy nájdete nižšie.)
*Ak nedajbože nechcete dostávať mailom info o nových dieloch podcastu Doba digitálna, môžete si upraviť odbery v pätičke tohto e-mailu.
Všetky časti aktuálnej tretej série podcastu Doba digitálna nájdete tu.
Ak chcete počúvať podcast na inej platforme než Spotify, kliknite sem.
Partner podcastu: https://kontentino.com/
Web: www.tonydubravec.com
Instagram: www.instagram.com/tonydubravec
LinkedIn: www.linkedin.com/in/tonydubravec
Tipy od Paliho:
Analytické nástroje s kvalitným edukatívnym obsahom:
https://www.blinkfire.com/landing
Najväčšia česko-slovenská športovo-biznisová konferencia:
Sport Alive Podcast s Palim: