Ako Finax prerazil content marketingom? (Juraj Šnirc, Finax) #55
Hosťom najnovšej časti podcastu Doba digitálna bol Juraj Šnirc, Head of Marketing Finaxu.
Finax je jednou z mála firiem v našich končinách, ktorá prerazila content marketingom. Od svojho vzniku tvoria blogové články, podcasty, videá, webináre či newslettre, ktorými edukujú trh. Viac o prístupe Finaxu ku content marketingu mi porozprával Juraj Šnirc, Head of Marketing.
V rozhovore sa venujeme otázkam ako napríklad:
Akú váhu má content marketing v celom marketingovom mixe Finaxu?
Či majú zadefinovanú konkrétnu stratégiu k tvorbe obsahu?
Ako plánujú témy?
Ako funguje ich redakčný proces?
Koľko ľudí sa stará o tvorbu obsahu?
Ako si vyhodnocujú efektivitu a čo sa za tie roky naučili?
*Ak nedajbože nechcete dostávať mailom info o nových dieloch podcastu Doba digitálna, môžete si upraviť odbery v pätičke tohto e-mailu.
Všetky časti aktuálnej tretej série podcastu Doba digitálna nájdete tu.
Partner podcastu: https://kontentino.com/
Web: www.tonydubravec.com
Instagram: www.instagram.com/tonydubravec
LinkedIn: www.linkedin.com/in/tonydubravec