Huslistka rozbehla sieť polievkární | Nataliia Baran v OD5DO9
Tretia časť podcastu OD5DO9 s Natalliou Baran, ukrajinskou huslistkou žijúcou v Košiciach o jej podnikaní v gastronómii s konceptom SoupCulture.
Nataliia Baran prišla na Slovensko pred vyše 10 rokmi kvôli práci huslistky v košickom divadle. Popri tom v roku 2017 priniesli s manželom do Košíc gastro prevádzku SoupCulture, ktorá má dnes 3 pobočky, z toho 1 franšízovú. O príbehu, ktorý vznikol ako cesta k privyrobeniu si, prišla porozprávať do podcast OD5DO9.
Nataliin prístup k podnikaniu je úplne iný, než všetkých ostatných hostí tejto série, veď to budete počuť sami. Nataliia je akčná a otvorená žena, ktorá podnikanie berie ako zábavu a možno ani samú seba nevníma ako podnikateľku. V niečom mi tento jej pohľad rozhodne imponoval.
V rozhovore sme prešli kopu tém ako:
Príchod na Slovensko v roku 2013 spolu s manželom
Hľadanie nápadu na podnikanie
Špecifiká franšízového modelu podnikania
Otváranie prvej a ďalších prevádzok
Tvorbu menu a receptúr polievok
Čo im najviac pomohlo po marketingovej stránke
Účasť v show Jama levová
Vzťah k peniazom nielen v podnikaní
Ako píšem vyššie, Natallia je spontánna žena, ktorá nič neskrýva a myslím, že to rozhovoru dodalo veľa uveriteľnosti. Ale posúďte vy.
Partnerom prvej série podcastu OD5DO9 je Shoptet, líder medzi e-commerce platformami na slovenskom trhu, ktorý podporuje už viac ako 7 000 slovenských malých a stredných podnikateľov, rodinné projekty, ale aj ambiciózne biznisy a nezávislé podcasty :)
YouTube:
Spotify:
Vďaka za každý feedback, za každé zdieľanie a iný prejav podpory. Veľmi si to vážim a aj vďaka tomu môžem stále vymýšľať a realizovať nové veci. Ozvem sa znova o týždeň so štvrtou časťou podcastu s Viktorom Blahom a Palim Bartošom, zakladateľmi obľúbenej značky Bratiska.
Ďalšie epizódy:
Konzultant v IT vybudoval sieť burgrární | Roman Kóňa v OD5DO9
Roman Kóňa pracoval ako konzultant v IT, keď v roku 2013 založil značku Regal Burger, ktorú neskôr predal a vybudoval vlastné veľmi obľúbené mäsiarstvo s bistrom. Porozprával mi o tom v prvej časti podcastu OD5DO9.
Milónový e-shop s jogou vedie bývalý account manager | Tomáš Sokol v OD5DO9
Tomáš Sokol pracoval v digitálnej agentúre, keď v roku 2017 založil e-shop s príslušenstvom na jógu, Flexity. V roku 2024 pôsobia na 4 trhoch a plánujú atakovať tržby 1,2 milióna eur. O svojej podnikateľskej ceste, ktorá začala ako bokovka, mi porozprával v podcaste OD5DO9.
Marketéri vytvorili merch pre Bratislavu | Chalani z Bratisky v OD5DO9
Viktor Blaha a Pavol Bartoš pracovali v marketingu, keď v roku 2014 založili značku Bratiska, ktorá vyrábala a predávala merch pre Bratislavčanov. Dnes okrem oblečenia predávajú aj unikátne printy či bytové doplnky a v priebehu rokov si založili aj vlastnú agentúru Bless Studio. O svojej podnikateľskej ceste, ktorá vznikla ako “bokovka”, prišli porozprá…
Kariéru právnika vymenil za včelárenie | Milan Kozický v OD5DO9
Milan Kozický pracoval ako právnik, keď sa mu jeho záľuba vo včelárení rozrástla do reálneho biznisu, ktorému sa začal venovať naplno. Značku Medáreň Kozický vedie už od roku 2009 a o jeho ceste, ktorá začala ako hobby a rodinná tradícia, prišiel porozprávať do podcastu OD5DO9.
PPC špecialistka vyrába milónové včelie obaly | Baja Ďurišová v OD5DO9
Baja Ďurišová pracovala ako PPC špecialistka, keď v roku 2019 vyrobila prvé voskové obrúsky a založila značku BajaBee. Od prvých výrobných pokusov doma v kuchyni sa dostali k niekoľko stotitisícovým tržbám a širokému portfóliu obalov aj doplnkov z včelieho vosku. O svojej podnikateľskej ceste, ktorá začala ako “bokovka”, prišla porozprávať do podcastu O…
V korporáte začal vyrábať orechové maslá | Samuel Olejár v OD5DO9
Samuel Olejár mal štandardnú korporátnu prácu, keď sa v roku 2015 pustil do výroby arašidového masla. O jeho ceste budovania značky Pure Nuts, ktorá začala ako bokovka, prišiel porozprávať do podcastu OD5DO9.
Manažér z banky vyrábal tulivaky v garáži | Martin Guttman v OD5DO9
Martin Guttman pracoval v banke, keď v roku 2006 na svojej návšteve Thajska objavil sedacie vaky a po návrate domov začal budovať značku Tuli. Dnes sú jeho tulivaky súčasťou mnohých domácností aj kancelárií. O svojej podnikateľskej ceste, ktorá začala ako “bokovka” prišiel porozprávať do podcastu OD5DO9.