Marketéri vytvorili merch pre Bratislavu | Chalani z Bratisky v OD5DO9
Štvrtá časť podcastu OD5DO9 s Viktorom Blahom a Palim Bartošom, zakladateľmi značky Bratiska, ktorá vznikla ako "merch pre Bratislavčanov".
Viktor Blaha a Pavol Bartoš pracovali v marketingu, keď v roku 2014 založili značku Bratiska, ktorá vyrábala a predávala merch pre Bratislavčanov. Dnes okrem oblečenia predávajú aj unikátne printy či bytové doplnky a v priebehu rokov si založili aj vlastnú agentúru Bless Studio. O svojej podnikateľskej ceste, ktorá vznikla ako “bokovka”, prišli porozprávať do podcastu OD5DO9.
Viktor a Pali sú zohratá dvojka a preto by bolo hriechom pozvať iba jedného z nich. Tento rozhovor má teda mierne inú dynamiku ako ostatné, no rozhodne nie horšiu. Chalani nič netajili, priznali aj chyby, ktoré sa im za tých 11 rokov pochopiteľne nevyhýbali, ale hlavne udržali pozitívnu atmosféru celej debatky.
V rozhovore sme prešli kopu tém ako:
Vznik Bratisky ako “merchu”
Prvé predaje na eventoch a cez e-shop
Prechod na full-time podnikanie
Pokus s alternatívnou značkou pre iné mestá
Hľadanie e-shopového a fullfilment riešenia
Rozširovanie produktového portfólia
Tvorba nového pozicioningu
Chyby, faily, poučenia, výzvy
Vzťah k peniazom nielen v podnikaní
Verím, že podcast vás bude baviť, možno aj doslovne, keďže to bola miestami sranda, ale stále odznelo aj veľa užitočného.
Partnerom prvej série podcastu OD5DO9 je Shoptet, líder medzi e-commerce platformami na slovenskom trhu, ktorý podporuje už viac ako 7 000 slovenských malých a stredných podnikateľov, rodinné projekty, ale aj ambiciózne biznisy a nezávislé podcasty :)
YouTube:
Spotify:
Vďaka za každý feedback, za každé zdieľanie a iný prejav podpory. Veľmi si to vážim a aj vďaka tomu môžem stále vymýšľať a realizovať nové veci. Ozvem sa znova o týždeň s piatou časťou podcastu s Milanom Kozickým, zakladateľom rodinného včelárstva Medáreň Kozický.